woensdag 2 september 2015

Mijn persoonlijke facebook pagina

Al een half jaar geleden had ik nagedacht over het maken van een persoonlijke facebookpagina. Toen besloot ik echter om het niet te doen. Nu ik een ander meisje zag met een persoonlijke fotografie pagina begon het idee weer te kriebelen. Na een uurtje te hebben nagedacht besloot ik het gewoon te doen. Ik heb immers genoeg leuke dingen om te kunnen delen. Zo plaats ik al mijn video's die online komen, mijn artikels én alsof dat allemaal nog niet genoeg is deel ik ook de mooiste foto's die ik maak! In dit artikel vertel ik alles over mijn persoonlijke pagina!

Allereerst moest ik kiezen voor de naam van mijn pagina. Ik twijfelde een beetje tussen atouchofmel en mijn eigen naam Marielle Gaalswijk. Uiteindelijk ben ik toch voor mijn eigen naam gegaan omdat dat met alles te maken heeft wat ik wil posten, atouchofmel heeft eigenlijk alleen met mijn blog te maken. Zoals ik al zei wil ik dingen posten over fotografie, video's én artikels.
Vervolgens moest ik een onderwerp kiezen van mijn pagina, ik kon uit verschillende dingen kiezen die goed hadden kunnen passen. Ik  koos uiteindelijk voor blogger omdat dit wel weer het meest bij alles past.
Dan is het eigenlijk alleen nog een kwestie van het invullen van persoonlijke pagina's: e-mail, website, een kleine biografie, een omslag foto en natuurlijk een profielfoto. Er is eigenlijk geen kunst aan, maar het is wel heel erg leuk om te doen vind ik!
Inmiddels heb ik ontdekt dat je posts kunt inplannen. Dat is heel erg fijn, zo kun je vrijwel elke dag iets inplannen en hoef je niet elke dag ook daar op te letten. Als je een blog en een YouTube kanaal bij moet houden heb je namelijk al een heleboel om bij te houden! Een enorm pluspunt dus.
Ik denk dat deze facebook pagina voor mij dan ook een enorme drive is om artikels te blijven schrijven en om er vaker op uit te gaan met mijn camera. Ik zou heel graag vaker foto's maken, maar ik vind het zo stom om dat alleen te doen. Misschien moet ik dus maar eens op zoek naar iemand anders met een spiegelreflex camera om er zo nu en dan samen op uit te gaan.

Wil je dus op de hoogte blijven van alles wat ik maak/schrijf/film? Like dan zeker even mijn facebookpagina! Op dit moment staat de teller op 65 en ik zou er heel graag 100 willen halen! (klik hier om naar mijn pagina te gaan)

Liefs,
Marielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten